Setkání se zajímavým člověkem - Ondřej Kremer

CHARAKTERISTIKA

 

Setkání se zajímavým člověkem

(Dokonalý?)

 

Svižně vystoupil z bílé dodávky, ihned se otočil a rychlým krokem šel ke dveřím jejího nákladového prostoru. Byl menšího vzrůstu, nemohl být vyšší než 1,7 m.  I přesto se ale pohyboval rychle, možná až příliš. U člověka jeho vzrůstu bych to nečekal. V ramenou byl širší, ale nebyl tlustý. Jeho postava napovídala, že je v nejlepších letech a že rozhodně nezahálí.

 

Jeho obličej svým tvarem odpovídal proporcím těla. Měl přibližně tvar obdélníku a dodával mu zvláštní neústupný a tvrdý výraz. Celý obličej byl poměrně ostře řezaný a byly do něj zasazeny dvě modré upřímné oči a malá ústa. Skoro celé uši mu, stejně jako zbytek hlavy, zakrývaly tmavě hnědé vlasy. Nebyly sčesané do žádného moderního účesu, ale i tak bylo zřejmé, že je rozhodně nezanedbává.

 

U dveří jsem už čekal i já s pár dalšími kamarády, abychom mu s nákladem pomohli. Jakmile k nám přišel, představil se jako John. I když mluvil anglicky, dobře jsme mu rozuměli. Jeho hlas byl zvučný a přátelský. Řekl nám ještě několik dalších věcí, jako odkud je a s čím potřebuje pomoct, ale ve skutečnosti nám toho o sobě prozradil mnohem víc. Ne slovy, ale svým chováním a gesty. Jeho postava opravdu nelhala. Byl to energetický člověk plný elánu a radosti ze života. Avšak navzdory jeho drsnému obličeji byl vřelý a přátelský. Měl jsem pocit, že i když mě zná teprve pár sekund, chová se, jako kdybychom se znali už několik let. Působil naprosto důvěryhodně, bez jakékoli přetvářky. Byl k nám otevřený a přímý.

 

Až jsem přemýšlel, jestli v dnešní době někdo takový vůbec může existovat. Buď byl dokonalý herec, nebo dokonalý člověk. Přes jeho optimismus a nadšení jsem ale cítil i něco jiného. Trocha obav a strachu se přece jen dostala na povrch. Možná že to bylo z jeho nadcházejícího vystoup